Η διατροφή είναι προπόνηση είναι η άποψη της GU για το πως θα βελτιστοποιήσετε την καθημερινή σας διατροφή. Σημαίνει τι τρώτε και πως τροφοδοτείτε ενεργειακά τον εαυτό σας για να υποστηρίξει τον αθλητικό τρόπο ζωής που έχετε επιλέξει να ζείτε 24/7, και όχι μόνο τι τρώτε αμέσως πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την άσκηση. Το ανθρώπινο σώμα είναι απίστευτα ικανό να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις που του θέτουμε και το πεπτικό μας σύστημα δεν διαφέρει σε αυτό. Μετά από μόνο 3 ημέρες, οι διαιτητικές αλλαγές μπορούν να μεταβάλλουν τους υποδοχείς που σπρώχνουν και ευθυγραμμίζουν τα έντερά σας, καθιστώντας ευκολότερη την απορρόφηση θρεπτικών ουσιών και την παραγωγή ενέργειας, μειώνοντας παράλληλα τη γαστρεντερική δυσφορία (GI distress = gastrointestinal distress).

Εάν μπορείτε να τροφοδοτήστε πιο αποτελεσματικά και να αποδίδετε καλύτερα ως αποτέλεσμα αυτού, δεν θα θέλατε να προπονηθείτε και σε αυτό; Συχνά, λέμε εδώ στην GU, «μην σπαταλάτε την προπόνηση», εννοώντας ότι πρέπει να παρέχετε στο σώμα σας τα σωστά θρεπτικά συστατικά, την κατάλληλη στιγμή και σε επαρκείς ποσότητες, εκτός από την προπόνηση που κάνετε. Εάν το σκεφτείτε λίγο, ξοδεύετε ένα σχετικά μικρό μέρος της ημέρας κάνοντας προπόνηση και τον υπόλοιπο χρόνο τον περνάτε εστιάζοντας στην αποκατάσταση και προετοιμάζοντας τον εαυτό σας για την επόμενη προπόνηση. Σκεφτείτε την υπόλοιπη μέρα ως ευκαιρία να προπονηθείτε στην διατροφή σας. Η διατροφή σας κατά την διάρκεια της ημέρας πρέπει να είναι μέρος της προπόνησης σας, γιατί η διατροφή είναι μέρος της επιτυχίας σας. Το πώς τρώτε σε καθημερινή βάση μπορεί να επηρεάσει καθοριστικά τα αποτελέσματά σας στο γυμναστήριο, στον αγώνα, και στη ζωή. Πιθανώς να μπορείτε να αποδώσετε επαρκώς με μια μέτρια διατροφή, αλλά ειλικρινά, δεν θέλετε να διαπρέψετε; Η Διατροφή Είναι Προπόνηση είναι η ολιστική μας προσέγγιση στη διατροφή με επίκεντρο την απόδοση και την αποκατάσταση.

Η Διατροφή Είναι Προπόνηση. #EatingIsTraining