ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS

/ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS 2018-01-23T12:24:14+00:00

RUNNER’S HIGH: ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟΝ ΕΝΔΟΡΦΙΝΕΣ;

Την τελευταία φορά που είπατε, "αγαπάω το τρέξιμο", πόσοι γύρισαν και σας κοίταξαν περίεργα; Για όσους δεν έχουν βιώσει ποτέ αυτή την απίστευτη ευφορία μετά ή κατά την διάρκεια της προπόνησής τους, μπορεί να είναι όντως δύσκολο να κατανοήσουν γιατί "γράφουμε" χιλιόμετρα, γιατί βγαίνουμε για τρέξιμο κάθε μέρα. Και όμως, είναι αυτό το "high" που παίρνουμε μετά από μια μεγάλη ή και μικρότερη προπόνηση που μας κρατάει γεμάτους λαχτάρα και ανυπομονησία για το τρέξιμο της επόμενης μέρας.  

Φεβρουάριος 7th, 2018|Categories: Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

To 1993 o Dr. Bill Vaughan δημιούργησε το πρώτο GU Energy Gel για να λύσει τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε η κόρη του Laura Vaughan, μια υπερ-μαραθωνοδρόμος που δυσκολευόταν να χωνέψει τις ενεργειακές μπάρες που ήταν διαθέσιμες εκείνη την εποχή. Τροφοδοτημένος από την επιθυμία του να βοηθήσει την κόρη του να φτάσει στο υψηλότερο δυνατό αθλητικό επίπεδο, ο Dr. Vaughan βρήκε έναν τρόπο να δώσει όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειαζόταν η κόρη του σε μια εύπεπτη φόρμουλα υπό μορφή ζελέ (gel), σε μια μικρή, βολική και εύκολη στην μεταφορά συσκευασία. 

Ιανουάριος 31st, 2018|Categories: MTB, Κολύμβηση, Ομαδικά, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ

Ορισμένοι κατασκευαστές (προϊόντων αθλητικής διατροφής) ισχυρίζονται ότι τα απλά σάκχαρα δεν έχουν θέση σε ένα προϊόν σχεδιασμένο για να βοηθάει την αθλητική απόδοση. Ενώ υπάρχουν πολλοί ισχυρισμοί και αρκετές απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα, το σημαντικότερο που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι ένα ενεργειακό ποτό κατασκευασμένο από απλά σάκχαρα, από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει αρκετές θερμίδες διατηρώντας συγχρόνως την οσμωτικότητά του για να τροφοδοτήσει με ενέργεια αθλήματα αντοχής.

Ιανουάριος 29th, 2018|Categories: MTB, Κολύμβηση, Ομαδικά, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΠΛΑΝΟ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ;

Θα πρέπει να πίνετε σύμφωνα με το πλάνο που έχετε φτιάξει, ή θα πρέπει να πίνετε όταν διψάτε; Θα πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην διαίσθηση του σώματός μας, ή να παρακάμπτουμε το ένστικτό μας ακολουθώντας ένα προκαθορισμένο πλάνο ενυδάτωσης; Αυτό το κλασικό πλέον δίλημμα για την ενυδάτωση έχει πυροδοτήσει μια έντονη διαμάχη ανάμεσα στη επιστημονική κοινότητα.

Ιανουάριος 17th, 2018|Categories: MTB, Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ IRONMAN

Η διατροφή κατά την διάρκεια ενός τριάθλου μεγάλης απόστασης (IRONMAN) είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα ανάμεσα στους τριαθλητές. Δεν είναι τυχαίο αυτό, καθώς η διατροφή κατά την διάρκεια ενός IRONMAN είναι πιο πολύπλοκη από ότι σε έναν Μαραθώνιο. Εξακολουθεί όμως να είναι απλή, αν ακολουθήσετε ορισμένες βασικές διατροφικές συμβουλές και το διατροφικό πλάνο που θα σας προτείνουμε.

Ιανουάριος 5th, 2018|Categories: Τρίαθλο|0 Comments

6 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ BCAAs

Τελικά γιατί τόσος πολύς λόγος για τα BCAAs; Οι περισσότεροι από εσάς, αν όχι όλοι, θα έχετε ακούσει ένα-δύο πράγματα από τον γκουρού της παρέας σας σε συμπληρώματα, αλλά αν δεν έχετε ένα υπόβαθρο στην βιοχημεία, δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικά και γιατί παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προπόνηση και στην καθημερινή σας διατροφή.

Δεκέμβριος 22nd, 2017|Categories: Crossfit, MTB, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments