Τρίαθλο

/Τρίαθλο

PERFORMANCE RICE CRISPIES

Αν σας αρέσει να πειραματίζεστε με συνταγές στην κουζίνα, σας παρουσιάζουμε μια γρήγορη συνταγή για να φτιάξετε Performance Rice Crispies (ρυζογκοφρέτες) χρησιμοποιώντας GU Energy Gels με γεύση Toasted Μarshmallow. Μια συνταγή απλή, γρήγορη και γεμάτη ενέργεια! Tα Performance Rice Crispies μπορούν να συνοδεύουν το πρωινό σας, μια σύντομη ποδηλατική βόλτα, να χρησιμοποιηθούν σαν σνακ πριν την προπόνηση στην πισίνα, ή ακόμα και στην δουλειά. Tα Performance Rice Crispies είναι ελαφριά, υγιεινά, πλούσια σε υδατάνθρακες και βιταμίνες, ιδανικά να σας τονώσουν κάθε στιγμή. Δοκιμάστε τα!

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΕΣ VEGAN

Η ομάδα Έρευνας & Ανάπτυξης των προϊόντων μας κατανοεί την σπουδαιότητα και την σημασία της χρήσης συστατικών υψηλής ποιότητας στα προϊόντα GU. Εσείς ως αθλητής, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ακριβώς τι βάζετε στο σώμα σας ως καύσιμο για να έχετε ενέργεια στις προπονήσεις και στους αγώνες σας. Από την δική μας πλευρά εδώ στην GU, θέλουμε να είμαστε σαφής στο ποια από τα προϊόντα μας έχουν συστατικά ζωικής προέλευσης και ποια είναι φιλικά και κατάλληλα για όσους κάνουν χορτοφαγική διατροφή, γνωστή στους περισσότερους ως vegan diet.

2018-03-01T17:21:35+02:00Φεβρουάριος 27th, 2018|Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

TI ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ;

Η διατροφή είναι προπόνηση είναι η άποψη της GU για το πως θα βελτιστοποιήσετε την καθημερινή σας διατροφή. Σημαίνει τι τρώτε και πως τροφοδοτείτε ενεργειακά τον εαυτό σας για να υποστηρίξει τον αθλητικό τρόπο ζωής που έχετε επιλέξει να ζείτε 24/7, και όχι μόνο τι τρώτε αμέσως πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την άσκηση. Το ανθρώπινο σώμα είναι απίστευτα ικανό να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις που του θέτουμε και το πεπτικό μας σύστημα δεν διαφέρει σε αυτό. 

2018-02-22T13:28:23+02:00Φεβρουάριος 22nd, 2018|Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

RUNNER’S HIGH: ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟΝ ΕΝΔΟΡΦΙΝΕΣ;

Την τελευταία φορά που είπατε, "αγαπάω το τρέξιμο", πόσοι γύρισαν και σας κοίταξαν περίεργα; Για όσους δεν έχουν βιώσει ποτέ αυτή την απίστευτη ευφορία μετά ή κατά την διάρκεια της προπόνησής τους, μπορεί να είναι όντως δύσκολο να κατανοήσουν γιατί "γράφουμε" χιλιόμετρα, γιατί βγαίνουμε για τρέξιμο κάθε μέρα. Και όμως, είναι αυτό το "high" που παίρνουμε μετά από μια μεγάλη ή και μικρότερη προπόνηση που μας κρατάει γεμάτους λαχτάρα και ανυπομονησία για το τρέξιμο της επόμενης μέρας.  

2018-02-07T17:13:44+02:00Φεβρουάριος 7th, 2018|Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

To 1993 o Dr. Bill Vaughan δημιούργησε το πρώτο GU Energy Gel για να λύσει τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε η κόρη του Laura Vaughan, μια υπερ-μαραθωνοδρόμος που δυσκολευόταν να χωνέψει τις ενεργειακές μπάρες που ήταν διαθέσιμες εκείνη την εποχή. Τροφοδοτημένος από την επιθυμία του να βοηθήσει την κόρη του να φτάσει στο υψηλότερο δυνατό αθλητικό επίπεδο, ο Dr. Vaughan βρήκε έναν τρόπο να δώσει όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειαζόταν η κόρη του σε μια εύπεπτη φόρμουλα υπό μορφή ζελέ (gel), σε μια μικρή, βολική και εύκολη στην μεταφορά συσκευασία. 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ

Ορισμένοι κατασκευαστές (προϊόντων αθλητικής διατροφής) ισχυρίζονται ότι τα απλά σάκχαρα δεν έχουν θέση σε ένα προϊόν σχεδιασμένο για να βοηθάει την αθλητική απόδοση. Ενώ υπάρχουν πολλοί ισχυρισμοί και αρκετές απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα, το σημαντικότερο που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι ένα ενεργειακό ποτό κατασκευασμένο από απλά σάκχαρα, από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει αρκετές θερμίδες διατηρώντας συγχρόνως την οσμωτικότητά του για να τροφοδοτήσει με ενέργεια αθλήματα αντοχής.

ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΠΛΑΝΟ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ;

Θα πρέπει να πίνετε σύμφωνα με το πλάνο που έχετε φτιάξει, ή θα πρέπει να πίνετε όταν διψάτε; Θα πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην διαίσθηση του σώματός μας, ή να παρακάμπτουμε το ένστικτό μας ακολουθώντας ένα προκαθορισμένο πλάνο ενυδάτωσης; Αυτό το κλασικό πλέον δίλημμα για την ενυδάτωση έχει πυροδοτήσει μια έντονη διαμάχη ανάμεσα στη επιστημονική κοινότητα.

2018-01-19T11:07:49+02:00Ιανουάριος 17th, 2018|MTB, Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ IRONMAN

Η διατροφή κατά την διάρκεια ενός τριάθλου μεγάλης απόστασης (IRONMAN) είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα ανάμεσα στους τριαθλητές. Δεν είναι τυχαίο αυτό, καθώς η διατροφή κατά την διάρκεια ενός IRONMAN είναι πιο πολύπλοκη από ότι σε έναν Μαραθώνιο. Εξακολουθεί όμως να είναι απλή, αν ακολουθήσετε ορισμένες βασικές διατροφικές συμβουλές και το διατροφικό πλάνο που θα σας προτείνουμε.

2019-06-18T09:42:13+02:00Ιανουάριος 5th, 2018|Τρίαθλο|0 Comments

6 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ BCAAs

Τελικά γιατί τόσος πολύς λόγος για τα BCAAs; Οι περισσότεροι από εσάς, αν όχι όλοι, θα έχετε ακούσει ένα-δύο πράγματα από τον γκουρού της παρέας σας σε συμπληρώματα, αλλά αν δεν έχετε ένα υπόβαθρο στην βιοχημεία, δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικά και γιατί παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προπόνηση και στην καθημερινή σας διατροφή.

2018-02-12T12:48:49+02:00Δεκέμβριος 22nd, 2017|Crossfit, MTB, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

ΚΟΥΑΚΕΡ ΑΠΟΒΡΑΔΙΣ: ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Πρωινό γεύμα που να ετοιμάζεται πολύ γρήγορα και να πληροί τις υγιεινές διατροφικές μας προϋποθέσεις δεν είναι εύκολη δουλειά. Αν μιλάμε για πρωινό γεύμα που να μπορείτε να το έχετε μαζί σας για να το φάτε στο δρόμο, τότε σίγουρα μιλάμε για μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του σύγχρονου επαγγελματία αθλητή ή age grouper, με το απαιτητικό και φορτωμένο καθημερινό πρόγραμμα.