fbpx

Τρίαθλο

Αρχική/Τρίαθλο

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟ IRONMAN 70.3 GREECE

Πολλοί είναι οι τριαθλητές που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στην απόσταση half-Ironman γνωστό πλέον ως Ironman 70.3 και ακόμα περισσότεροι είναι οι τριαθλητές που κάνουν ένα Ironman 70.3 ως μέρος της προετοιμασίας τους για το full Ironman. Υπάρχει επίσης και ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αθλητών που θεωρεί την απόσταση Ironman 70.3 την ιδανική απόσταση τριάθλου και επικεντρώνονται σε αυτή.

2020-01-29T09:48:43+02:0027 Ιανουαρίου, 2020|Τρίαθλο|1 Σχόλιο

PERFORMANCE RICE CRISPIES

Αν σας αρέσει να πειραματίζεστε με συνταγές στην κουζίνα, σας παρουσιάζουμε μια γρήγορη συνταγή για να φτιάξετε Performance Rice Crispies (ρυζογκοφρέτες) χρησιμοποιώντας GU Energy Gels με γεύση Toasted Μarshmallow. Μια συνταγή απλή, γρήγορη και γεμάτη ενέργεια! Tα Performance Rice Crispies μπορούν να συνοδεύουν το πρωινό σας, μια σύντομη ποδηλατική βόλτα, να χρησιμοποιηθούν σαν σνακ πριν την προπόνηση στην πισίνα, ή ακόμα και στην δουλειά. Tα Performance Rice Crispies είναι ελαφριά, υγιεινά, πλούσια σε υδατάνθρακες και βιταμίνες, ιδανικά να σας τονώσουν κάθε στιγμή. Δοκιμάστε τα!

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΕΣ VEGAN

Η ομάδα Έρευνας & Ανάπτυξης των προϊόντων μας κατανοεί την σπουδαιότητα και την σημασία της χρήσης συστατικών υψηλής ποιότητας στα προϊόντα GU. Εσείς ως αθλητής, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ακριβώς τι βάζετε στο σώμα σας ως καύσιμο για να έχετε ενέργεια στις προπονήσεις και στους αγώνες σας. Από την δική μας πλευρά εδώ στην GU, θέλουμε να είμαστε σαφής στο ποια από τα προϊόντα μας έχουν συστατικά ζωικής προέλευσης και ποια είναι φιλικά και κατάλληλα για όσους κάνουν χορτοφαγική διατροφή, γνωστή στους περισσότερους ως vegan diet.

TI ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ;

Η διατροφή είναι προπόνηση είναι η άποψη της GU για το πως θα βελτιστοποιήσετε την καθημερινή σας διατροφή. Σημαίνει τι τρώτε και πως τροφοδοτείτε ενεργειακά τον εαυτό σας για να υποστηρίξει τον αθλητικό τρόπο ζωής που έχετε επιλέξει να ζείτε 24/7, και όχι μόνο τι τρώτε αμέσως πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την άσκηση. Το ανθρώπινο σώμα είναι απίστευτα ικανό να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις που του θέτουμε και το πεπτικό μας σύστημα δεν διαφέρει σε αυτό. 

RUNNER’S HIGH: ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟΝ ΕΝΔΟΡΦΙΝΕΣ;

Την τελευταία φορά που είπατε, "αγαπάω το τρέξιμο", πόσοι γύρισαν και σας κοίταξαν περίεργα; Για όσους δεν έχουν βιώσει ποτέ αυτή την απίστευτη ευφορία μετά ή κατά την διάρκεια της προπόνησής τους, μπορεί να είναι όντως δύσκολο να κατανοήσουν γιατί "γράφουμε" χιλιόμετρα, γιατί βγαίνουμε για τρέξιμο κάθε μέρα. Και όμως, είναι αυτό το "high" που παίρνουμε μετά από μια μεγάλη ή και μικρότερη προπόνηση που μας κρατάει γεμάτους λαχτάρα και ανυπομονησία για το τρέξιμο της επόμενης μέρας.  

2018-02-07T17:13:44+02:007 Φεβρουαρίου, 2018|Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Σχόλια

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

To 1993 o Dr. Bill Vaughan δημιούργησε το πρώτο GU Energy Gel για να λύσει τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε η κόρη του Laura Vaughan, μια υπερ-μαραθωνοδρόμος που δυσκολευόταν να χωνέψει τις ενεργειακές μπάρες που ήταν διαθέσιμες εκείνη την εποχή. Τροφοδοτημένος από την επιθυμία του να βοηθήσει την κόρη του να φτάσει στο υψηλότερο δυνατό αθλητικό επίπεδο, ο Dr. Vaughan βρήκε έναν τρόπο να δώσει όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειαζόταν η κόρη του σε μια εύπεπτη φόρμουλα υπό μορφή ζελέ (gel), σε μια μικρή, βολική και εύκολη στην μεταφορά συσκευασία. 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ

Ορισμένοι κατασκευαστές (προϊόντων αθλητικής διατροφής) ισχυρίζονται ότι τα απλά σάκχαρα δεν έχουν θέση σε ένα προϊόν σχεδιασμένο για να βοηθάει την αθλητική απόδοση. Ενώ υπάρχουν πολλοί ισχυρισμοί και αρκετές απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα, το σημαντικότερο που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι ένα ενεργειακό ποτό κατασκευασμένο από απλά σάκχαρα, από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει αρκετές θερμίδες διατηρώντας συγχρόνως την οσμωτικότητά του για να τροφοδοτήσει με ενέργεια αθλήματα αντοχής.

ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΠΛΑΝΟ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ;

Θα πρέπει να πίνετε σύμφωνα με το πλάνο που έχετε φτιάξει, ή θα πρέπει να πίνετε όταν διψάτε; Θα πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην διαίσθηση του σώματός μας, ή να παρακάμπτουμε το ένστικτό μας ακολουθώντας ένα προκαθορισμένο πλάνο ενυδάτωσης; Αυτό το κλασικό πλέον δίλημμα για την ενυδάτωση έχει πυροδοτήσει μια έντονη διαμάχη ανάμεσα στη επιστημονική κοινότητα.

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ IRONMAN

Η διατροφή κατά την διάρκεια ενός τριάθλου μεγάλης απόστασης (IRONMAN) είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα ανάμεσα στους τριαθλητές. Δεν είναι τυχαίο αυτό, καθώς η διατροφή κατά την διάρκεια ενός IRONMAN είναι πιο πολύπλοκη από ότι σε έναν Μαραθώνιο. Εξακολουθεί όμως να είναι απλή, αν ακολουθήσετε ορισμένες βασικές διατροφικές συμβουλές και το διατροφικό πλάνο που θα σας προτείνουμε.

2019-06-18T09:42:13+02:005 Ιανουαρίου, 2018|Τρίαθλο|0 Σχόλια

6 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ BCAAs

Τελικά γιατί τόσος πολύς λόγος για τα BCAAs; Οι περισσότεροι από εσάς, αν όχι όλοι, θα έχετε ακούσει ένα-δύο πράγματα από τον γκουρού της παρέας σας σε συμπληρώματα, αλλά αν δεν έχετε ένα υπόβαθρο στην βιοχημεία, δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικά και γιατί παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προπόνηση και στην καθημερινή σας διατροφή.