Ποδηλασία

/Ποδηλασία

PERFORMANCE RICE CRISPIES

Αν σας αρέσει να πειραματίζεστε με συνταγές στην κουζίνα, σας παρουσιάζουμε μια γρήγορη συνταγή για να φτιάξετε Performance Rice Crispies (ρυζογκοφρέτες) χρησιμοποιώντας GU Energy Gels με γεύση Toasted Μarshmallow. Μια συνταγή απλή, γρήγορη και γεμάτη ενέργεια! Tα Performance Rice Crispies μπορούν να συνοδεύουν το πρωινό σας, μια σύντομη ποδηλατική βόλτα, να χρησιμοποιηθούν σαν σνακ πριν την προπόνηση στην πισίνα, ή ακόμα και στην δουλειά. Tα Performance Rice Crispies είναι ελαφριά, υγιεινά, πλούσια σε υδατάνθρακες και βιταμίνες, ιδανικά να σας τονώσουν κάθε στιγμή. Δοκιμάστε τα!

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΕΣ VEGAN

Η ομάδα Έρευνας & Ανάπτυξης των προϊόντων μας κατανοεί την σπουδαιότητα και την σημασία της χρήσης συστατικών υψηλής ποιότητας στα προϊόντα GU. Εσείς ως αθλητής, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ακριβώς τι βάζετε στο σώμα σας ως καύσιμο για να έχετε ενέργεια στις προπονήσεις και στους αγώνες σας. Από την δική μας πλευρά εδώ στην GU, θέλουμε να είμαστε σαφής στο ποια από τα προϊόντα μας έχουν συστατικά ζωικής προέλευσης και ποια είναι φιλικά και κατάλληλα για όσους κάνουν χορτοφαγική διατροφή, γνωστή στους περισσότερους ως vegan diet.

2018-03-01T17:21:35+02:00Φεβρουάριος 27th, 2018|Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

TI ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ;

Η διατροφή είναι προπόνηση είναι η άποψη της GU για το πως θα βελτιστοποιήσετε την καθημερινή σας διατροφή. Σημαίνει τι τρώτε και πως τροφοδοτείτε ενεργειακά τον εαυτό σας για να υποστηρίξει τον αθλητικό τρόπο ζωής που έχετε επιλέξει να ζείτε 24/7, και όχι μόνο τι τρώτε αμέσως πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την άσκηση. Το ανθρώπινο σώμα είναι απίστευτα ικανό να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις που του θέτουμε και το πεπτικό μας σύστημα δεν διαφέρει σε αυτό. 

2018-02-22T13:28:23+02:00Φεβρουάριος 22nd, 2018|Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

To 1993 o Dr. Bill Vaughan δημιούργησε το πρώτο GU Energy Gel για να λύσει τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε η κόρη του Laura Vaughan, μια υπερ-μαραθωνοδρόμος που δυσκολευόταν να χωνέψει τις ενεργειακές μπάρες που ήταν διαθέσιμες εκείνη την εποχή. Τροφοδοτημένος από την επιθυμία του να βοηθήσει την κόρη του να φτάσει στο υψηλότερο δυνατό αθλητικό επίπεδο, ο Dr. Vaughan βρήκε έναν τρόπο να δώσει όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειαζόταν η κόρη του σε μια εύπεπτη φόρμουλα υπό μορφή ζελέ (gel), σε μια μικρή, βολική και εύκολη στην μεταφορά συσκευασία. 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ

Ορισμένοι κατασκευαστές (προϊόντων αθλητικής διατροφής) ισχυρίζονται ότι τα απλά σάκχαρα δεν έχουν θέση σε ένα προϊόν σχεδιασμένο για να βοηθάει την αθλητική απόδοση. Ενώ υπάρχουν πολλοί ισχυρισμοί και αρκετές απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα, το σημαντικότερο που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι ένα ενεργειακό ποτό κατασκευασμένο από απλά σάκχαρα, από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει αρκετές θερμίδες διατηρώντας συγχρόνως την οσμωτικότητά του για να τροφοδοτήσει με ενέργεια αθλήματα αντοχής.

ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΠΛΑΝΟ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟΥΣ;

Θα πρέπει να πίνετε σύμφωνα με το πλάνο που έχετε φτιάξει, ή θα πρέπει να πίνετε όταν διψάτε; Θα πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στην διαίσθηση του σώματός μας, ή να παρακάμπτουμε το ένστικτό μας ακολουθώντας ένα προκαθορισμένο πλάνο ενυδάτωσης; Αυτό το κλασικό πλέον δίλημμα για την ενυδάτωση έχει πυροδοτήσει μια έντονη διαμάχη ανάμεσα στη επιστημονική κοινότητα.

2018-01-19T11:07:49+02:00Ιανουάριος 17th, 2018|MTB, Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

6 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ BCAAs

Τελικά γιατί τόσος πολύς λόγος για τα BCAAs; Οι περισσότεροι από εσάς, αν όχι όλοι, θα έχετε ακούσει ένα-δύο πράγματα από τον γκουρού της παρέας σας σε συμπληρώματα, αλλά αν δεν έχετε ένα υπόβαθρο στην βιοχημεία, δεν μπορείτε να καταλάβετε γιατί είναι τόσο σημαντικά και γιατί παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προπόνηση και στην καθημερινή σας διατροφή.

2018-02-12T12:48:49+02:00Δεκέμβριος 22nd, 2017|Crossfit, MTB, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

ΚΟΥΑΚΕΡ ΑΠΟΒΡΑΔΙΣ: ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Πρωινό γεύμα που να ετοιμάζεται πολύ γρήγορα και να πληροί τις υγιεινές διατροφικές μας προϋποθέσεις δεν είναι εύκολη δουλειά. Αν μιλάμε για πρωινό γεύμα που να μπορείτε να το έχετε μαζί σας για να το φάτε στο δρόμο, τότε σίγουρα μιλάμε για μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του σύγχρονου επαγγελματία αθλητή ή age grouper, με το απαιτητικό και φορτωμένο καθημερινό πρόγραμμα.

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

Ψάχνετε τρόπους να βελτιώσετε και να αναβαθμίσετε την διατροφή σας αυτό τον χειμώνα; Η διατροφή – λέμε εδώ στην GU – είναι προπόνηση, και το στομάχι παίζει πρωταρχικό ρόλο σε όλη την διαδικασία της χώνεψης. Γνωρίζετε όμως ότι το στομάχι επηρεάζει σημαντικά και την αθλητική απόδοση; Περισσότερο από τους μισούς αθλητές αθλημάτων αντοχής αντιμετωπίζουν στομαχικές διαταραχές κατά την διάρκεια της προπόνησης ή του αγώνα, που δεν είναι μόνον ενοχλητικό, αλλά μπορεί να κοστίσει και ολόκληρο τον αγώνα.

ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ

Παρόλο που γνωρίζουμε πως η τροφή είναι καύσιμο που μας δίνει ενέργεια, το πεπτικό μας σύστημα μπορεί να απορροφήσει συγκεκριμένη ποσότητα συστατικών. Εάν υπερφορτώσετε το σύστημα σας, το πιο πιθανό είναι να καταλήξετε με γαστροεντερικές διαταραχές όπως ναυτία, φούσκωμα, κράμπες… ή και χειρότερα!

2017-12-18T11:09:43+02:00Νοέμβριος 24th, 2017|MTB, Κολύμβηση, Ποδηλασία, Τρέξιμο, Τρίαθλο|0 Comments

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο