Ομαδικά

/Ομαδικά

PERFORMANCE RICE CRISPIES

Αν σας αρέσει να πειραματίζεστε με συνταγές στην κουζίνα, σας παρουσιάζουμε μια γρήγορη συνταγή για να φτιάξετε Performance Rice Crispies (ρυζογκοφρέτες) χρησιμοποιώντας GU Energy Gels με γεύση Toasted Μarshmallow. Μια συνταγή απλή, γρήγορη και γεμάτη ενέργεια! Tα Performance Rice Crispies μπορούν να συνοδεύουν το πρωινό σας, μια σύντομη ποδηλατική βόλτα, να χρησιμοποιηθούν σαν σνακ πριν την προπόνηση στην πισίνα, ή ακόμα και στην δουλειά. Tα Performance Rice Crispies είναι ελαφριά, υγιεινά, πλούσια σε υδατάνθρακες και βιταμίνες, ιδανικά να σας τονώσουν κάθε στιγμή. Δοκιμάστε τα!

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

To 1993 o Dr. Bill Vaughan δημιούργησε το πρώτο GU Energy Gel για να λύσει τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε η κόρη του Laura Vaughan, μια υπερ-μαραθωνοδρόμος που δυσκολευόταν να χωνέψει τις ενεργειακές μπάρες που ήταν διαθέσιμες εκείνη την εποχή. Τροφοδοτημένος από την επιθυμία του να βοηθήσει την κόρη του να φτάσει στο υψηλότερο δυνατό αθλητικό επίπεδο, ο Dr. Vaughan βρήκε έναν τρόπο να δώσει όλα τα απαραίτητα συστατικά που χρειαζόταν η κόρη του σε μια εύπεπτη φόρμουλα υπό μορφή ζελέ (gel), σε μια μικρή, βολική και εύκολη στην μεταφορά συσκευασία. 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ

Ορισμένοι κατασκευαστές (προϊόντων αθλητικής διατροφής) ισχυρίζονται ότι τα απλά σάκχαρα δεν έχουν θέση σε ένα προϊόν σχεδιασμένο για να βοηθάει την αθλητική απόδοση. Ενώ υπάρχουν πολλοί ισχυρισμοί και αρκετές απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα, το σημαντικότερο που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι ένα ενεργειακό ποτό κατασκευασμένο από απλά σάκχαρα, από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει αρκετές θερμίδες διατηρώντας συγχρόνως την οσμωτικότητά του για να τροφοδοτήσει με ενέργεια αθλήματα αντοχής.

ΚΟΥΑΚΕΡ ΑΠΟΒΡΑΔΙΣ: ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Πρωινό γεύμα που να ετοιμάζεται πολύ γρήγορα και να πληροί τις υγιεινές διατροφικές μας προϋποθέσεις δεν είναι εύκολη δουλειά. Αν μιλάμε για πρωινό γεύμα που να μπορείτε να το έχετε μαζί σας για να το φάτε στο δρόμο, τότε σίγουρα μιλάμε για μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του σύγχρονου επαγγελματία αθλητή ή age grouper, με το απαιτητικό και φορτωμένο καθημερινό πρόγραμμα.

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

Ψάχνετε τρόπους να βελτιώσετε και να αναβαθμίσετε την διατροφή σας αυτό τον χειμώνα; Η διατροφή – λέμε εδώ στην GU – είναι προπόνηση, και το στομάχι παίζει πρωταρχικό ρόλο σε όλη την διαδικασία της χώνεψης. Γνωρίζετε όμως ότι το στομάχι επηρεάζει σημαντικά και την αθλητική απόδοση; Περισσότερο από τους μισούς αθλητές αθλημάτων αντοχής αντιμετωπίζουν στομαχικές διαταραχές κατά την διάρκεια της προπόνησης ή του αγώνα, που δεν είναι μόνον ενοχλητικό, αλλά μπορεί να κοστίσει και ολόκληρο τον αγώνα.

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΝΤΟΣ (ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ) ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ

Κατά την διάρκεια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα, είναι πλέον συνηθισμένο οι ποδοσφαιριστές να τρέχουν περισσότερα από 11 χλμ. κατά την διάρκεια των 90 λεπτών. Σε αντίθεση με άλλα ομαδικά σπορ, το ποδόσφαιρο απαιτεί από τους παίκτες να κινούνται συνεχώς, να καλύπτουν ελεύθερους  χώρους στο γήπεδο και να τρέχουν σχεδόν για το σύνολο των 45 λεπτών που διαρκεί το κάθε ημίχρονο, χωρίς διακοπή (time-out) ή αντικατάσταση.

2017-12-18T11:09:54+02:00Δεκέμβριος 1st, 2017|Ομαδικά, Τρέξιμο|0 Comments

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο